Перелік

  документАЦІЇ

  підприємства

На підприємстві повинна бути нормативна, розпорядна, звітна й облікова документація з питань охорони праці.

 

Нормативна документація:

  • закони, норми, правила, типові положення , знаки, бланки

  Розпорядна документація  :

  • накази, розпорядження, положення, інструкції

 Звітна документація:

  • форми офіційної статистичної звітності

 Облікова документація відбиває всю діяльність по охороні праці на підприємстві, вона включає:

  • журнали, переліки, графіки, протоколи, плани, схеми

 

Уся документація повинна зберігатися в службі охорони праці підприємства в належному стані, зручному для використання при необхідності або у випадку контролю підприємства органами державного нагляду.

 

необхідно розробити

 необхідно забезпечити  наявність

Повний перелік документації приведенО в описі компакт-диску

 

Используются технологии uCoz